UPC. Blogi ühe suurima telekomi ettevõttele Euroopas

Klient

Meie kliendiks oli Sveitsi juhtiv telekomi ja meediateenuste ettevõtte UPC. Nende televisiooni, interneti, telefoni ja mobiiliteenuseid kasutab Šveitsis ja Austrias üle kahe miljoni kodu.

Eesmärgid

Meie eesmärgiks oli arendada online ajakiri, mis oleks mitmekeelne, toetades nii inglise-, saksa, šveitsi saksa- kui ka prantsuse keelt. Uus platvorm pidi olema valmis hakkama saama suure hulga igapäevaste külastajatega.

Kliendi jaoks oli ka oluliseks kriteeriumiks upc.ch päis ja jalus oleks ajakirjale üle toodav ning võimaldaks kasutaja teekonda analüüsida ja vahemällu salvestada ka kahe lehe vahel liikudes.

Mis me tegime

Disainisime ja arendasime välja skaleeruva online ajakirja, mis annab dünaamiliselt ning elavalt edasi UPC brändi väärtusi. Tagasime disaini vastavuse kliendi tervikliku brändiga ning töötasime välja veebilahenduse, mille juures pealehe päis ja jalus sobitusid ajakirja tervikuga.

Loodud tehniline lahendus on samuti piisavalt jõuline, et saada hakkama suure külastatavusega. Veebileht on alates lansseerimisest saanud igakuiselt üle 700 000 külastuse.

Lõpplahendus Šveitsi juhtivale telekomiettevõttele annab edasi nii professionaalsust, kui ka brändi kergemat külge kutsudes külastajaid avastama ja nautima mitmekülgset sisu.