Digitaalne turundus ja külastatavuse suurendamine

Digitaalne turundus on tänapäeval kõige tõhusam viis muuta oma äri kliendile nähtavaks ning kergesti leitavaks. Leiame Teie jaoks kõige optimaalsema ning tõhusama lahenduse vajaliku sihtgrupini jõudmiseks.

Google AdWords

AdWords on skaleeritav. Üks turundusspetsialisti põhilisi ülesandeid on leida lahendused, mida on kerge mastaapida. See tähendab, et saamaks viis korda rohkem potentsiaalseid kliente, ei peaks selle nimel panustama viis korda rohkem töötunde.

AdWords’i tulemuslikkust on kerge mõõta. Erinevalt traditsioonilistest turunduskanalitest nagu televisioon või trükimeedia, on online turunduse tulemuslikus väga täpselt mõõdetav ning AdWords on digitaalne turunduse kanalitest kõige mõõdetavam.

AdWords on paindlik. AdWords pakub palju võimalusi digitaalne turundus kampaaniat vastavalt oma vajadustele kohandada, suunates kampaania just Teie potentsiaalsele kliendile.

AdWords annab kiiremad tulemused kui SEO. Äsja loodud äride ning veebilehtede puhul võib minna kuid, et näha SEO turunduse tulemusi. Selle põhjuseks on konkurents, sest veebilehel kulub aega, et ennast “tõestada” ning koguda vajalik kogus referentse. AdWords pakub just vastloodud veebilehtedele kiiret resultaati, kuna ei pea ootama pikaajalisi tulemusi. Töötades Teie veebilehe SEO’ga saate samaaegselt panna ressursid AdWordsi kampaania alla, et kiirelt ja efektiivselt tõsta veebilehe külastatavust.

Digitaalne turundus ja külastatavuse suurendamine
Digitaalne turundus ja külastatavuse suurendamine

Sotsiaalmeedia turundus ja digitaalne turundus

Sotsiaalmeedia turundus on võimas tööriist erineva suurusega ettevõtetele, et olla nähtav ja kättesaadav potentsiaalsele kliendile. Teie kliendid juba suhtlevad erinevate brändidega sotsiaalmeedia kaudu ning kui Te ei suhtle oma potentsiaalse kliendiga läbi platvormide nagu Facebook, Twitter, Instagram ja Pinterest, olete ennast pannud ebasoodsasse olukorda. Sotsiaalmeedia nupukas kasutamine võib tuua märkimisväärseid tulemusi teie ettevõttele leides lojaalseid kliente, kes omakorda toimivad pideva viitena Teie veebilehele.

Sotsiaalmeediaturundus võib aidata saavutada eesmärke nagu:

  • Veebilehe külastatavuse suurendamine
  • Suurendada konversiooni ehk tekitada veebilehe külastajas huvi suhtlemiseks
  • Tõsta brändi tuntust
  • Brändi identiteedi ning positiivse imago loomine
  • Tõsta suhtluse taset vajaliku turusegmendiga

Mida rohkem Teie potentsiaalne klient Teiega sotsiaalmeedias suhestub ning suhtleb, seda lihtsam on saavutada ülejäänud turundusenimekirjas olevad eesmärgid.

Sisuturundus on strateegiline lähenemine, mis keskendub kasuliku, asjakohase ja järjepideva sisu loomisele ning levitamisele eesmärgiga luua kontakt ja suhe selgelt määratletud kasutajaskonnaga.

Kliendikontakti loomine.

Mida tähendab kliendikontakti loomine? Kliendikontakti loomine kirjaldab turundusprotsessi kus tekitatakse huvi toote või teenuse vastu eesmärgiga suurendada kliendibaasi. Kliendikontakti loomiseks kasutatakse tihti digitaalseid kanaleid, mis viimaste aastate jooksul on tugevalt muutunud uute online ja sotsiaalmeedia platvormide populaarsuse tõusu tõttu. Peab ära märkima, et informatsiooni hulga ning selle kättesaadavuse tõttu on esile tõusnud eneseteadlik ostja, ning sellega on muutunud ka kliendikontakti kvalifitseerimiseprotsess enne müügiosakonnale edastamist.

Miks on kliendikontakti loomine tähtis? 

Otsuprotsess on muutunud ning turundusspetsialistid on sunnitud avastama uusi viise, et muuta ennast kogu infomüra sees nähtavaks. Selle asemel, et leida potentsiaalseid kliente masspostituste või e-mailide abil, peavad turundusspetsialistid keskenduma leitavusele ning õppima looma pikaajalist suhet ostjatega.

Väärtusliku sisu loomine

Väärtuslik sisu on konkreetsele külastajagrupile isikupärastatud sisu. Seda saab teha mitmel viisil, kuid põhiprintsiip seisneb selles, et isikupärastatud sisu haardub külastajaga paremini viies ta märksa kiiremini läbi müügilehtri kui staatiline universaalne veebilehe sisu. Sisuturundus harib potentsiaalset klienti ning suurendab Teie brändi tuntuse astet. Bränditeadlikud kliendid tulevad tihti tagasi Teie veebilehele, kuid kahjuks on paljud veebilehed liiga tihti keskendunud endale, mitte kliendile. Tark sisu on märksa rohkem kui lihtsalt hästi kirjutatud tekst ning peab turundustulemused viima järgmisele tasemele suurendades ROI-d (investeeringutasuvust) ning tuues Teie juurde juba märksa informeerituma ja huvi tundva kliendi.

Otsingumootoritele optimeerimine (SEO)

SEO või otsingumootori optimeerimine on tegevus, mis püüab parandada otsingumootori pingerida.
Google otsingutulemustes kuvatakse linke lehele mida peetakse asjakohaseks ning autoriteetseks. Autoriteetsust mõõdetakse vastavalt linkide arvu ning kvaliteediga.
Lihtsamalt öeldes on teie veebilehel võimalik Google pingereas olla nii kaua, kui teised veebisaidid neile viitavad.

Miks on SEO teenu tähtis?
Tänapäeva konkurentsivõimelisel turul on SEO teenus tähtsam kui kunagi varem.
Otsingumootorid teenindavad miljoneid kasutajaid päevas otsides vastuseid oma küsimustele või probleemide lahendamiseks.
Kui teil on veebiarenduse projekt, blogi või e-pood, võib SEO aidata teie ettevõttel kasvada ja täita seatud eesmärke.