Kodulehe tellimine

Miks on koduleht vajalik?

Kas väikeettevõtted vajavad veebilehte või mitte? Võtame ära enamiku ettevõtjate peamised vastuväited ja näitame teile viis peamist põhjust, miks see on oluline ja mis see peaks olema. 

Kui te mõtlete, milline peaks teie ettevõtte veebisait välja nägema, tähendab see, et teie ettevõtte jaoks on aeg kasvada. Samas tekib küsimus, milline peaks olema hea veebileht. Analüüsime ja illustreerime, kuidas toimib veebileht tööriistana:

  • Kliendivoo ligimeelitamine ja suurendamine, parandades ja hõlbustades nende teenindamist
  • sidekanal teabevahetuseks
  • ettevõtte kaubamärgi edendamine
  • positiivse ettevõtte maine loomine

Kodulehe tellimist kavandades satub enamik inimesi jäämäe peale: tekib nii palju nüansse ja pooled potentsiaalsete arendajate küsimused ajavad nad segadusse. Tekivad tavapärased küsimused:

  1. Mida on vaja teada, et luua veebileht?
  2. Millist veebisaiti ma vajan?
  3. Kuidas valida arendajat?
  4. Millele tuleb veebilehe arendamisel tähelepanu pöörata?
  5. Millised on veebipõhise ressursi loomise lõksud?

Tegelikult on see teema nii lai, et ühest artiklist ei piisa, et vastata kõigile küsimustele. Püüame siiski tabada kõige olulisemad.

Kodulehe tellimine Pineparksis
Kodulehe tellimine Pineparksis (Pilt tehtud Pineparksi Londoni kontoris)

Tulevase saidi eesmärk

Esimene küsimus, millele tuleb vastata, on: “Milline on veebisaidi roll?”. Võite hakata kaardistama kliendi teekonda ja valida, milliseid lehekülgi vajate igat tüüpi sihtrühma jaoks, ja see on tõesti suurepärane ja kasulik, kuid esialgu piisab sellest, kui lihtsustate asju võimalikult palju ja valite järgmiste võimaluste hulgast:

Toote/brändi/ettevõtte tutvustamine Internetis – visiitkaardi lehekülg.

b) Konkreetse toote või teenuse müük – maandumisleht.

c) Täieliku tootevaliku tutvustamine – kataloogi lehekülg

d) Veebipood kaupade müümiseks Internetis

e) Keeruline süsteem/portaal/eriline funktsionaalsus – kohandatud veebisaidi arendamine nullist.

Veebisaidi arendamise nõuete määratlemise põhiparameetrid

Loomulikult on igal stuudiol ja arendajal oma suunised koos küsimustega, millest nad juhinduvad, kui nad müüvad “veebilehe tellimise” teenust. Kõigile küsimustele ei saa ette vastata, kuid enne, kui lähed kellegi poole palvega, on soovitav, et vähemalt põhiline ettevalmistus oleks tehtud.

Oluline! Maksumus sõltub töötundidest ja arvutatakse vastavalt ülesandele. Niisiis, liigume edasi kõige tavalisemate küsimuste juurde, mida võivad küsida teilt arendajad: 

  • Mitu lehekülge (ligikaudu) on planeeritud;
  • Milline CMS (sisuhaldussüsteem) sobib teile;
  • Millised on teie ettevõtte veebisaidi komponendid? 
  • Kas kavatsete integreerida kolmanda osapoole CRM (kliendisuhete haldamise süsteemid), maksesüsteemid, postiteenused jne?
  • Kui tihti ja millistel lehekülgedel sisu uuendatakse;
  • Millist funktsionaalsust soovite saidil rakendada;
  • Kes külastab teie veebilehte ja millistel tingimustel;
  • Kuidas kavatsete saiti oma turundusstrateegias kasutada.

Püüdke määratleda oma soovide nimekirjas ainult need funktsioonid, mida te tõesti vajate. Vastasel juhul võib see lõppeda nagu mobiiltelefonide puhul. Juba 2000ndate alguses leidis Siemensis töötanud George Appling, et kuni 80% telefoni funktsioonidest ei kasutata kunagi. Ärge laske oma veebisaidil seda teed korrata. Pidage meeles, et iga funktsiooni eest maksate ka arendusaja eest. Ebavajaliku funktsionaalsuse loomine on hea viis raha asjatult raisata.

Kodulehe tellimisel tasub pidada meeles, et hea veebileht on selline, kus on kõik, mida külastajad vajavad, mitte niisama kõik võimalik. 

Mitmekeelne koduleht. Mida silmas pidada?

See on täiesti loomulik ja suurepärane idee teha veebisait mitmekeelseks. See muudab veebilehe kasutamise eri riikidest pärit külastajate jaoks lihtsamaks. Siiski on olemas mõned nüanssid, millega tuleb arvestada: 

  1. Kas te suudate veebilehte kõigis keeltes võrdselt hästi hooldada?
  2. Kas valitud keeleversiooni sihtrühm on piisavalt suur, et seda toetada? Kas näiteks tasub lisada mõni keel juhul, kui see ei ole teie piirkonna peamine keel?

Kodulehe tellimine – milline on hind? 

Sõltuvalt teenusepakkujast võib kodulehe tellimine maksta mõnesaja eurost kuni kümnete tuhandete eurodeni. Hind sõltub peamiselt töö mahust ja spetsialistide oskuste tasemest. Kogenud veebidisainerid küsivad rohkem, kuid kõige olulisem on kaaluda veebilehe tasuvust. Veebilehe tellimine võib olla korraga suur investeering ja tunduda ebavajalik kulu, kuid hästi kujundatud veebileht võib end ära tasuda juba mõne kuuga.

Erinevad funktsioonid mängivad olulist rolli kodulehe tellimisel. Kui teil on vaja kujundada ja ehitada veebipood, veebiplatvorm või mõni muu keskkond, mis nõuab sisselogimist, on veebisaidi ehitamise kulud suuremad. Landing page tüüpi veebisaidid on funktsionaalselt lihtsamad ja seetõttu odavamad.

Tehtud töö: ESports.ch on Šveitsi aken rahvusvahelisse eSpordi maailma. See on spordi uudiste, videote ja taustainfo esimene peatuspaik. 

Tulemus: Me kujundasime interaktiivse disainiga WordPressi veebisaidi, kasutades veebiarendust, mis võimaldab sisul särada: saiti on lihtne uuendada ja see pakub UPC kaubamärgile dünaamilist platvormi, et pakkuda eSporti lõbusalt ja informatiivselt.

Küsige meie käest personaalset pakkumist kodulehe tellimisele.