Loovagentuur

Pineparks loovagentuur/veebiagentuur

Loovagentuur on agentuur, mis teeb loomingulist tööd turunduse valdkonnas. See hõlmab disaini, reklaami, ettevõtte identiteedi ja brändi kujundamist. Loovagentuur saab luua nullist mõttekaid ideid, neid ellu viia ja olla seega väärtuslik partner, kes aitab teie äri edasi viia. 

Kas teete seda ise või kaasate agentuuri?

Interneti ajastul saab muidugi kõike teada. Mõningal määral võib ettevõttesisene turundus toimida ja tavaliselt on kõige viljakam koostöö siis, kui ettevõte on ise turundust proovinud ja soovib liikuda kõrgemale tasemele ja laieneda. Kuid te võite tulla loovagentuuri ka tühja kohaga. 

Ainult raha kokkuhoiu eesmärgil ei tasu kogu turundust ettevõttesiseselt hoida. Ettevõttesisese turunduse nõrkus on brändipimedus. Töötades ainult ühe kaubamärgiga, nähes ainult ühte meediumit, ainult oma ettevõtte sisendit – puudub väline, puutumatu nägemus sellest, mis on loovagentuuri tugevus. 

Loovagentuurid töötavad iga päev kümnete erinevate ettevõtete ja sihtrühmadega. Tasub püüelda hea tasakaalu poole, kus osa tööd tehakse ettevõttesiseselt ja osa agentuuris.

Põhjused, miks kasutada loovagentuuri

  • Strateegiline lähenemine. Pikaajalise kogemuse tulemusena on loovagentuurid välja töötanud mõtteviisid, süsteemid ja metoodikad, mis võimaldavad neil kõige tõhusamalt tegutseda. 
  • Suurenenud produktiivsus. Agentuuris on eri valdkondade spetsialistid ja projektijuhid ning sama ajaga saab rohkem tööd tehtud.
  • Tootlikkus. Loovagentuuril on tavaliselt oma töötajad või kontaktid reklaami, videoklippide ja sisu tootmiseks (mis tuleb niikuinii osta). 

Mida arvestada loovagentuuri valimisel? Kuna loovagentuuri edu sõltub inimestest, tasub vaadata, kes teie ettevõttega koostööd teevad. Vaadake ka nende tööd. On mõttekas esitada neile oma väljakutse ja vaadata, mis tuleb üle laua. Kas loovagentuuri töötajad suudavad lihtsalt korrata teie ideid eri sõnadega ja paisata välja märksõnu või pakuvad nad kohe väärtuslikke ideid ja näitavad, et kui neile antakse rohkem aega, suudavad nad teha seda, mida te ootate. 

Üldiselt on hea loovagentuur see, kes mõistab kohe, mida klient vajab, suudab end kliendi olukorda panna ja pakub esimesel kohtumisel olemasoleva piiratud teabe põhjal uut vaatenurka. 

Kuidas valida loovagentuuri?

Siin on mõned nõuanded, mida pidada silmas loovagentuuri valimisel. Kõigepealt tuleb teil võimalikult selgelt määratleda peamised kriteeriumid, mille alusel te oma loovagentuuri valite. See aitab teil oma otsinguid minimaalselt vähendada.

Portfoolio. Võite küsida loovagentuurist, vaadata esitlust või tutvuda veebisaidiga. Hea veebileht on muidugi ilus, aga kas see on see, mida sa tahad? Portfoolio on aus osa. See on koht, kus saate hinnata oma meeskonna taset, “proovida” oma tööd. Samuti tasub tähelepanu pöörata sotsiaalvõrgustikele, et saada rohkem teada meeskonna elust ja projektidest.

Teenuste loetelu. Visiitkaartide trükkimine, loovtöö ja raadioreklaam – kas üks agentuur saab kõiki neid ülesandeid ühtviisi hästi täita?

Nõuanded. On tavaline, et teie sõbrad või kolleegid on juba palunud loovagentuuride abi ja saavad teile anda tagasisidet nende või teiste ettevõtete töö kohta.

Loovagentuuri suurus, võidud reitingutes/auhindades. Suur agentuuripersonal ja väide, et “kõik tunnevad neid”, ei taga alati kvaliteetset tööd ja häid tulemusi. Teie projekt võib sattuda suure kliendivoo tõttu järjekorra lõppu. Ja vastupidi, vähem tuntud ja kuulsas agentuuris on meeskonna osalus teie projektis tõenäoliselt suurem.

Kommunikatsioon. Kui loovagentuur alustab tööd projekti kallal ilma briifi määratlemata või briifingut pidamata, siis kas teie briif on täiuslik ja te ei vaja üldse loovagentuuri või peaks tekkima küsimus ettevõtte pädevuses ja professionaalsuses. See on oluline, sest see, kuidas meeskond teie briifist aru saab, mõjutab otseselt tulemust.

Maksumus. Sama töö erinevates loovagentuurides maksab eri raha. Tavaliselt on olemas hinnakiri, kus on märgitud töötaja tunnitasu, ja saate hinda eelnevalt kontrollida. Aga kui olete valmis maksma loovagentuuri nime eest, siis miks mitte?

Hinnang. Dokument hinnanguga sisaldab kõiki peamisi parameetreid, mis võimaldavad teil hinnata iga pakkumist ja teha oma valik. 

Tehtud töö: Pinpaya – Eestis 2022. aastal loodud veebipõhine haridusplatvorm. 

Loovagentuur

Platvormi peamine eesmärk on võimaldada õpilastel ja õpetajatel üksteist leida ja alustada õppimist mis tahes õppeaines – kogu maailmas!

Mis sai tehtud? Pakkusime täielikult toimiva projekti nullist – alates disainist kuni arenduseni. Iga detail, isegi kõige triviaalsem, võeti arvesse, kuni suutsime leida optimaalse lahenduse eesmärgipärase paigutuse piires.

Tarkvara arendamisel pöörasime tähelepanu sellele, et potentsiaalsed õpilased ja õpetajad tunneksid, et nad on kvaliteetsel platvormil ja tahaksid end registreerida. Oleme teinud kõik endast oleneva, et toote tehnilised andmed oleksid esitatud täpselt ja selgelt.

Võtke meiega ühendust! Vaatame, kas me saame teie väljakutse lahendada ja kuidas saame kiirendada teie ettevõtte kasvu!